-הגדרה של אישיות ותכונות אישיות
-כיצד בנויה האישיות ואיך היא מתפתחת
-מודל חמשת התכונות הגדולות
-כיצד אישיות משפיעה על מוטיבציה והתמדה באימונים
-זיהוי התכונות שיכולות לסייע או להפריע
למתאמנים לשמור על עקביות בתוכנית הכושר שלהם
-דרכים להניע מתאמנים לשפר את אורח חייהם על בסיס תכונות האישיות שלהם
-שיטות לתמוך במתאמנים בהתמודדות עם מכשולים על בסיס תכונות האישיות שלהם
-מהי מוטיבציה? (הגדרה וחשיבות)
-הבחנה בין סוגי מוטיבציה
-גורמים המשפיעים לרעה על המוטיבציה
-גורמים המובילים אנשים להתאמן ולא להתאמן
-הגורם העיקרי שמשפיע על הנכונות של אנשים לבצע אימון גופני ולהתמיד בו
-תיאוריות ומודלים במוטיבציה המספקים הסברים איך להניע אנשים
-אקלים מוטיבציוני
-איך ליצור סביבת אימונים מוטיבציונית אידיאלית
-טכניקות, שיטות והמלצות לשימור והגברת המוטיבציה
-הגדרה ומרכיבים של קבוצה
-שלבי התפתחות של קבוצות
-מהי לכידות קבוצתית ומהן מרכיביה
-גורמים המשפיעים על לכידות קבוצתית
-תפקיד המאמן בפיתוח לכידות קבוצתית
-כלים וטכניקות להגברת תחושת הלכידות בין חברי הקבוצה
-מהי פסיכופתולוגיה?
-הבדלים בין בריאות נפשית להפרעה נפשית
-מהם הקריטריונים לאבחון של הפרעה נפשית
-שכיחות של הפרעות נפשיות בעולם המערבי
-סוגי הפרעות נפשיות נפוצת בעולם הכושר
-גורמי סיכון לפיתוח של הפרעות נפשיות
-דרכי טיפול בהפרעות נפשיות
-תפקיד המאמן במניעת התפתחות של הפרעות נפשיות
-המלצות פרקטיות לתמיכה ועבודה נכונה עם מתאמנים בעלי הפרעות נפשיות
-גורמים פסיכולוגיים המקושרים עם סיכון מוגבר לפציעה
-מודל הלחץ ופציעות ספורט
-תגובות והשלכות רגשיות לפציעות
-תהליך השיקום ואתגרים נפוצים
-ניהול ציפיות והתמודדות עם אתגרים במהלך תקופת השיקום
-איך להתכונן מנטלית לחזרה לאימונים
-גישות להפחתת הסיכון לפציעה
-מהי שחיקה ומהם התסמינים הפיזיים והנפשיים
-גורמים לשחיקה
-השפעת השחיקה על ההנאה וביצועים
-זיהוי מוקדם של סימני שחיקה
-טכניקות ואסטרטגיות למניעת שחיקה
-מהו אימון מנטלי ומהי חשיבותו
-מבוא ל-CBT ועקרונות מרכזיים של הגישה
-מודל ה- GABCDE של אלברט אליס
-טכניקות מנטליות לשיפור ביצועים (Psychological Skills Training)
עקרונות לשילוב האימון המנטלי באימוני כושר עם מתאמנים
-מבוא לחשיבה ביקורתית
-מבוא להטיות קוגנינטיביות
-ניתוח היוריסטיקות
-ניתוח הטיות קוגניטיביות
-כלים להפחתת הטיות קוגניטיביות
-מבוא לטיעונים, טענות וסילוגיזם
-טיעונים תקפים ולא תקפים
-טיעונים חזקים וחלשים
-אינדוקציה ודדוקציה (לוגית ומדעית)
-כשלים לוגיים
-מבוא לשיטה המדעית
-תאוריות מדעיות ופופר
-משתנה תלוי ובלתי תלוי
-סוגי קשרים
-פירמידת הראיות
-רנדומיזציה וסמיות
-תוקף חיצוני, תוקף פנימי ותוקף אקולוגי
-איומים על התוקף הפנימי
-ביקורת עמיתים
-מבוא לסטטיסטיקה והסתברות
-הסתברות קלאסית
-הסתברות לוגית
-הסתברות שכיחותנית
-הסתברות סובייקטיבית (בייסיאנית)
-שגיאות הסתברותיות
-סטטיסטיקה תאורית
-סטטיסטיקה היסקית
-מבחן מובהקות וערך P
-טעות מסוג 1 ו 2
-גודל אפקט
-יחס הסיכויים וסיכון יחסי
- NNH, NNT
-חיפוש ופתיחת מחקרים
-הכרות עם המבנה של מאמר אקדמאי
-הבנה של החלקים השונים במאמר האקדמאי
-שימוש בכלים שונים להערכת טיב המחקר
-ניתוח מחקרים בפועל על מנת לקבל ניסיון
-מהו אימון מנטלי ומהי חשיבותו
-מבוא ל-CBT ועקרונות מרכזיים של הגישה
-מודל ה- GABCDE של אלברט אליס
-טכניקות מנטליות לשיפור ביצועים (Psychological Skills Training)
עקרונות לשילוב האימון המנטלי באימוני כושר עם מתאמנים
-איך אנחנו יודעים דברים?
-מערכת השרירים
-סוגי כיווץ
-מבוא להיפרטרופיה שרירית
-איך שרירים גדלים?
-המכניזם של היפרטרופיה שרירית
-מה משתנה בשרירים כשהם גדלים?
-עקרון ההתמדה
-עקרון הספציפיקציה
-עקרון הגיוון
-עקרון ההעמסה הפרוגרסיבית
-מודל fitness-fatigue
-מודל SRA
-נפח
-מדידת מסת שריר
-עצימות ומאמץ (משקלי עבודה + עייפות + כשל שרירי)
-תדירות אימון
-בחירת תרגילים
-סדר תרגילים
-טווח תנועה
-זמן מנוחה
-קצב חזרה (טמפו, זמן תחת עומס)
-מיקוד קשב
-שעת האימון
-אימונים משולבים (אירובי + כוח)
-סופר סטים
-סט רגיל
-3/7
-דרופ סט
-רסט פאוז
-התשה מוקדמת
-הגבלת זרימת דם
-העמסה אקצנטרית
-מתיחה בתוך הסט
-התאוששות
-חלוקות אימון נפוצות: פול בודי
-מאגר תרגילים
-חימום
-רעיונות התקדמות (התקדמות בודדת, כפולה, דינמית, חזרות מול משקל, נפח)
-חלוקות אימון נפוצות: AB/FBW
-חלוקות אימון נפוצות: AB (4 אימונים)
-חלוקות אימון נפוצות אחרות
-אימון ממוקד זרועות (5 אימונים)
-אימון ממוקד ישבן (5 אימונים)